2 september...

Onsdagkväll...
Nypumpad igen och om vi snackade träningsvärk innan så undrar jag vad det ska bli av detta...?! =/
Jag antar att det blir ÄNNU VÄRRE!!! =)
Men det är skönt å, man känner att man gjort nåt! Mias pass idag och det är grymt... Lite andra övningar mot måndagspassen åsså känns det som att låtarna är liite längre, men jag vet inte... Trött blir man i alla fall och det är huvudsaken! =)
Lite kul när vi pratade innan passet... De var ute efter en restresa så jag berättade om mina och Evas planer... Och ja, vi tog i hand Mia och jag för de var inne på samma linje! =D
Dock blev jag lite konfunderad då hon berättade om sin son som varit där på ett av våra tilltänkta hotell och var missnöjd... Hade blivit bestulna bland annat... =S
Den oturen har jag inte haft då jag varit där och jag har bott på det hotellet 3ggr tidigare! Visst det är inget topphotell, men helt ok! Hur mycket tid spenderar man där egentligen?!

Åsså har jag varit och köpt nya fotbollsskor idag! Blev ju tvungen då hela hälen släppte från vänsterdojjan igår!
Tack vare Danne så blev det både billigt och bra! 299:-- står jag ut med även om det blir bara några matcher till! ;D
Ska testa dem på träning imorron, jag kanske lämnar tillbaka dem om de inte gör nåt mål! ;)

Pratade med Madde idag också... Shit, det känns som en hel evighet sen vi sågs!!! Saknar er!!! ♥

Jaha, kanske nåt lättar att stoppa i magen nu medan jag väntar på vampyrerna... ;P





Åh, shit va jag blev paff idag...
Trodde inte det var sant det jag såg, men jag kan bara bocka och gratulera!!!
Tycker faktiskt att det är kul för din skull och framförallt bra, annars vette tusan hur det gått för dig...! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0