21 september...

Svisch så var helgen över och det blev måndag igen... Tråkigt! =(
Hatar när helgerna går fort, särskilt när man tillbringar tiden med nära och kära!
Trots att vi inte varit nattugglor och stigit upp tidigt på morron så hinner man ju INGENTING!!!
Men det har varit otroligt mysigt, livskvalité på hög nivå!!! =)
Jag är glad att jag har er och saknar er som fan redan! ♥
Inte mycket till motion i helgen heller, svullandet fortsatte istället! =) Så det där med viktminskning funkar inte så bra, men det blir en rejäl svångrem den här veckan nu!!!
En vecka kvar till semester... Aaaah! Va jag ska jäsa!!!

Match ikväll, Bollnäs står för motståndet... De är serieledare och kan kanske säkra seriesegern vid vinst, men det ska vi förhindra!!! Känns som att vi har ett bra lag idag, så de ska få kämpa för att vinna! Vi ger oss ALDRIG!!! =)



Kommentarer
Rosa

Lycka till iväll nu :) Jag håller tummarna /Kramiz

2009-09-21 @ 15:08:57
Ullis

Sv; TACKARR! =)

Tyvärr räckte d inte... Den här gången heller... =(

2009-09-21 @ 22:22:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0