23 september...

Å tänk att det gått och blivit onsdag igen... Nu är det bara 4 dagar kvar!!! Jippiiiii!!! =)
Nerverna lugnades idag också när jag kollade vädret där nere... DET SER STABILT UT!!! Ser verkligen fram emot sol & värme, bad & goda drinkar... Jo jag tackar jag!!! ;P

Har pumpat med Anna idag... Ett skitkul pass, med klockren musik!!! Det kommer kännas imorron för jag körde på bra och när musiken är bra så rycks man med och kör på utan att tänka så mycket... =)

Har sovit som en kratta inatt...
Somnade tidigt, men har drömt konstiga mardrömmar så jag har vaknat stup i kvarten... Fattar inte vad allt kommer ifrån...?! =/
Otäckt var det i alla fall...
Om det ändå varit vampyrer... ;P
De väntar jag på nu, måste kasta mig in i duschen först... Blev sittandes framför datorn och kolla om jag kunde hitta musiken vi körde till... Lite har jag i alla fall hittat!! =)
Bland annat denna, som jag förstått att många gillar... Har inte hört den förrän jag kollade upp den idag, åsså dök den upp på passet också...
Den är faktiskt riktigt bra!!! Njuuut, för det gör jag nu... Undrar om grannarna också gillar den... ;P



Kommentarer
Caroline

Den är riktigt braa!! :) hoppas du får en kanon semester! Kraam

2009-09-24 @ 13:37:49
URL: http://carolinerosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0