25 september...

Det är fredag!!! Och inte vilken fredag som helst... LÖNINGSFREDAG!!! =D
Dessutom är det SEMESTER!!! =P
Hör ni vad underbart det låter?! Såå jäkla skönt med helg! Har varit på utbildning på hemmaplan i 2dagar, är ganska fullproppad med info men jag tror att ett och annat faktiskt har fastnat! Och ni vet ju att jag gillar pengar så det är rätt intressant! Vem vet... Jag kanske sitter som finansminister innan det är färdigt...! ;) Om inte annat så kanske jag lär mig hur jag ska få mina egna pengar att VÄXA OCH BLI STÖRRE!!! Det tackar jag INTE nej till!!! =D

Gårdagen blev lång... Först jobbet ett par timmar på morron för att få undan det sista före semestern... Vidare till utbildningen och sen direkt till fotbollsträningen som började med den där frivilliga löpningen... Det var bara jag, Josse och fystränarn som genomförde den... Det blev väl ca 30min löpning, vilket jag är supernöjd med! Grymt skönt efteråt... En dusch efter träningen och sen till Emelie för min helkroppsrenovering...
Hon skrubbade hela kroppen, till och med mina händer och fötter! En ansiktsbehandling på det... Och sen färg på fransar och bryn och lite ansning av de senare...
Efter duschen smorde hon in mig i olja... SÅÅ SKÖNT!!! TACK, BÄSTA EMELIE!!!
Det var en underbar känsla att krypa ner i sängen när jag kom hem, somnade som ett barn och idag känns kroppen mjuk och len som en babystjärt!!! =)
Perfekt för den kommande solbrännan!!! Och jag känner mig som en helt ny människa!!!
Detta ska man unna sig oftare!!! Varför inte tänka mera på sig själv och skämma bort sig mera?! Det är man fanimej värd!!!

Nu har jag precis dragit igång en tvättmaskin, jag ska städa undan här för jag vill inte att det ska vara stökigt när jag kommer hem från semestern, det är så jäkla jobbigt...
Imorron är det ju match och efter den har Jossan ställt till med Inflyttnings/Lagfest så då kommer det inte bli nåt städat då och söndan kommer säkert att ägnas åt lite huvudvärk och framförallt packning, för söndagnatt åker vi!!! Flyget går 07:50 på måndag morron...!!! ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0