27 september...

Söndagkväll och helgen har passerat i ett huj igen!
Den här söndan känns ändå bra, för imorron har jag SEMESTER!!!
1vecka med massor av sol & bad, god mat och härliga drinkar på Cypern!!! Hoppas vi på i alla fall...
Väskan är packad, vi lämnar stan 03:00 inatt... Flyget går 07:50 så vid 06:30 räknar jag med att jag äter en macka eller nåt och dricker semesterns första öl! =D

Säsongens sista fotbollsmatch spelades igår och vi avslutade i alla fall jävligt snyggt! Vi vann med 6-2!!! Gissa om det var skönt?! =)
Naturligtvis blev det segerbankett efteråt... En jävla trevlig sådan som vanligt! Det kan aldrig gå fel tjejer!!! Tack för en skitrolig kväll!!!
Planen var att starta direkt efter matchen, men det var nog tur att jag hejdade mig i ett par timmar i alla fall... Annars vette väl fan hur det gått...! =)
Har varit helt slut hela dan idag...
Sovit till och från både i sängen och soffan framför tv:n...
Har naturligtvis tryckt en bakispizza också... Tyckte jag hade gjort rätt för den!!! =D

Jaha, nu ska jag ta och kolla upp necessären... Bara den kvar nu...
Lite mera tv blire också innan det blir sovdags...
Ha en bra vecka, för det tänker jag!!!
Va rädd om er!!!
Kraaamen!



Kommentarer
Elin

Ha det så bra nu :) sola lite åt mig också. Kraam

2009-09-28 @ 09:35:48
Jansson

Ha det så bra! Sola lite åt mig med. Jag är en riktig blekfis!

2009-09-28 @ 17:47:47
millan

mmm var skönt att komma iväg på en solsemester ! hoppas ni får det bra ! :)

2009-09-28 @ 20:23:24
URL: http://forell.blogg.se/
millan

mmm vad skönt att komma iväg på solsemester ! hoppas ni får det bra! :)

2009-09-28 @ 20:24:23
URL: http://forell.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0