3 september...

Nyss hemkommen från ännu en träning, den 4e denna veckan... =)
Känns bra tycker jag! Lite trött i benen, drar på mig mjölksyra alltför lätt... Vet inte vad det beror på, lite tråkigt för man blir ju så trött sen... Men förhoppningsvis släpper det!
Kul träning, det var ju fotboll igen ikväll. Började med fystränarns uppvärmning och nog fan blir man varm allt... =) Sen fortsatte vi med lite stegar och grejer för att få igång benen inför helgens kommande bataljer!
Två hemmamatcher väntar, varav ett derby på söndag i div3 då LAIKen står för motståndet... Det blir kul!!!
Lördag är jag ställd åt sidan igen, bortamatcher verkar vara för mig... Det är inte utan att man faktiskt blir lite less! Sa till stor-coachen att jag inte tänker följa med på nån mer bortamatch och jag vet inte om han blev sur för han försvann som en avlöning! Och jag vet att om han frågar mig så kommer jag sitta där i bussen på väg mot Sundsvall och vara med och nöta bänk! Sån är jag bara! Det hoppas jag att han vet också!!! =)
Invigde mina nya skor idag... Satt som en smäck!!! Inte ett skavsår! =) Såå jäkla skönt!

Hörrni...
DET ÄR JU FREDAG IMORRN!!! JIIIHOOO!!!

Å Cypernresan är nere i 2 950:--...
Kan bli bokning imorrn också!!! ;P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0