5 september...

Lördag...
Tvättmaskinen går för fullt... Dammsugaren står kvar där jag ställde den igår, men jag ska köra den en vända till jag lovar! =)
Frukosten intogs framför tvn och Melrose Place! Hur underbart som helst!!! =) Måste se efter om det finns boxar att köpa, gillade den serien!!!
Vaknade rätt tidigt, fick ett sms från Sofie som ville bli uppringd... Hon är ju bara för härlig!
Ska diska lite nu också, sen hoppa in i duschen...
Blir en sväng på stan innan matchen, skulle vilja ha ett par jeans... Vet precis hur de ska vara, men jag undrar hur de blir på min kropp...?! =/ Vi får se!

Måste ringa Agnes också... 1år och 2månader idag... =)

Får visst fikabesök nu också, vi hörs hörrni!!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0