6 september...

Och ännu en helg håller på att springa förbi... =/
Är det ingen som kan dra i handbromsen ett slag?! Det går föör fort nu!!!

Det blev ännu en förlust för oss i 2an igår... =(
Såå tråkigt, men det verkar som att det inte går att göra nåt åt det heller tyvärr! Vi får nog finna oss i att den här säsongen är såhär och bollen rullar inte riktigt vår väg! Vi räcker helt enkelt inte till, vi får ladda om nästa säsong och rusta oss bättre inför en eventuell återkomst i div 2!

Efter ett annat matchkik i Bergvik, där det också blev förlust och ett lag till som vet hur det känns att få stryk match efter match, så köpte jag en nachotallrik och åkte hem till Eva för att se Sverigematchen... 
Sofie och jag tänkte sammanstråla efter den för att gå ut och kika efter hallon... PRO tog över här så det blev inget av med det! =)
Men vad ska man säga om matchen...?!!! Det var en riktigt bra fotbollsmatch! Var länge sen jag såg en sån pass bra match med landslaget! Men igår var det bra från början!
Och ni vet ju att jag inte gillar Zlatan, höll på att kräkas när jag hörde kommentatorerna! Snacka om enögda!!! Ingen som pratade om Johan Elmander som gjorde en kanonmatch!!! Han sliter ju hela tiden han är inne, medan Z bara väntar på att få bollen på foten... Don't like!!!
MEN...
Vem skulle avgöra matchen på det sättet som den avgjordes om inte just Zlatan?! Har det varit nån annan så har bollen tagit på handen eller gått utanför målet! Så jag måste erkänna att det var jävligt bra gjort!!! =)
Och det blev väl ett byxskott för kommentatorerna...
Å än en gång har vi fått ett bevis på att det är inte över förrän tjocka tanten har sjungit!!! Det gäller att köra ända in i kaklet som Tommy Söderberg sa...
Så tänker vi göra i vårt derby mot LAIKen idag!!!
Vi ska bara ha 3pinnar med oss därifrån när slutsignalen ljudit!!!
Så kom igen nu tjejer för fan!!! Vi viker inte ner oss nu!!!


Ifall ni missat så åker jag till Cypern 28e september... ;P
Såg nu att vi minsann bokat i rättan tid för nu går priserna upp igen!!! =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0