7 september...

Å måndan har passerat!!!
Härligt, snart helg igen! =)
Är grymt besviken då det inte är nåt Lipstick Jungle ikväll... =(
Men jag har i alla fall pumpat!!! Skönt som fan!! Har duschat å fått lite mat i magen också så nu kan jag borsta tänderna och krypa ner!
Den här jävla huvudvärken vägrar ge sig... Den finns där i bakgrunden hela tiden... =(
Dessutom har jag lite ont i höger knä, tack och lov bara när jag har det rakt... Kände inget när jag tränade, trodde inte jag skulle palla benböj och utfall men jag kände inget då så jag hoppas det släpper snart!
Tyckte att nya fotbollsskorna gjorde att mina stortånaglar ömmade, efter matchen igår så såg jag att jag faktiskt har blånagel på höger tass... Måste göra hål tror jag så blodet kommer ut...  Kommer göra ont!!! =/

Har bokat in en behandling hos Emelie före resan...
Skrubba kroppen, behandla ansiktet och färga fransarna!!! Fint ska det bli!!! =)
Och det tack vare mina underbara kompisar som gav mig ett presentkort i födelsedagspresent! ♥

Nähä, sängdags nu!!!
Go'natt!!!


Pssst...!! -1kg till på vågen imorse... ;P



Kommentarer
Rosa

Härligt jobbat ullis /Kram Rosa

2009-09-08 @ 08:40:44
..:Sarah:..

Hej ullis!

men tack så mycket :D va glad jag blir!! helt gratis är den ju inte, men jag har turen att älska min träning så de är ju bara kul. hejsa dig mot ditt mål.



Å ja jag har underbara vänner så jag är rädd om dom, jag lovar.



KRAAM

2009-09-08 @ 09:56:15
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Jansson

Härligt Ullis! Du är så himla duktig!!! =)

2009-09-08 @ 13:54:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0