8 september...

En riktig skittisdag... =(
Somnade tidigt igårkväll med hopp om att vakna pigg och utvilad imorse... Men pyttsan! =(
Har kunnat betala hur mycket som helst för att fått ligga kvar i sängen... Varför är tisdagar såhär?! Är det nån mer än jag som inte tycker om denna dag...?
Jag har sagt det förr, men det är verkligen veckans värsta dag!!!
Huvudvärken fortsätter... Tror fan det är bihålorna som spökar... No good! =/

Inte så mycket träningsvärk idag... Det känns i musklerna, det gör det men ingen riktig värk vilket är skönt... Det ska kännas, det är bra men inte göra ont...
Har tränat fotboll ikväll, 1,5 timmes pass... Mycket avslut och en rolig träning som vanligt, han kan konsten den där Dennis!!! =)
Hoppas han stannar kvar nästa säsong... Då fortsätter jag åxå! =D Har ju ändå köpt nya skor så... ;P
Gjorde ont som fan i tånageln idag, petade lite under den så blodet pös ut men den har börjat släppa efter ena kanten och det är där den gör ont... Måste tejpa ordentligt nästa träning, blev nåt halvdant idag bara!

Har bokat pump imorron också...
Men det blir avbokning! Sverigematchen börjar ju tydligen 18:30 och den får man ju inte missa!!!
Sverigetrosor och Sverietröja ska på, nu jävlar ska vi till VM!!!
Vi ska försöka boka bord på O'Learys och äta lite gott, låter väl som en trevlig onsdagkväll va?! =D

Vill tacka för pepp i gårdagens inlägg!!! Jag jobbar på och ett minus på 3kg på 2veckor är jag mycket stolt över!!! Lite till så börjar nog resultat synas sen... ;)
Sista dan på detox-kuren idag... Har nog blandat lite för starkt för den skulle ha räckt i 2 dagar till... Men, men...
Den har funkat bra, känns lite lättare i kroppen men jag trodde att jag skulle bli piggare vilket jag inte har blivit... Eller kanske lite, inte direkt morronpigg men på dagarna är jag kanske piggare... Få se hur det kommer kännas de närmaste dagarna utan MethodDraine... =)

Besöksrekord idag också!!! Det gillas!!! =D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0