9 september...

Alltså; 090909... Coolt!!! =)
Verkar vara kanonväder ute, har inte stuckit ut näsan sen jag åkte hit till jobbet imorse... Men det var varmt redan då!
Är ett litet fan av hösten faktiskt, luften är så skön! Hög och klar, även om den känns tung och jobbig nu när vi har tränat... Märkligt!
Känner att jag faktiskt saknar mina promenader... Bra terapi det där, måste komma igång nåt tag. Vet bara inte när, tiden räcker liksom inte till! Inte så kul att gå ut efter mörkrets inbrott på kvällarna... =/
Fick en släng av Coldplay-sjukan idag... De är ju grymt bra!!! Deras senaste är inte dum den heller, jag älskar Chris Martins röst!!!

Ingen träning idag...
Vi är 10 Sverige-tokiga brudar som har bokat bord på O'Learys så ikväll får faktiskt pumpen stå tillbaka för Sverigetrosor och Sverigetröja!!! =D
Längtar tills maten kommer in på bordet... Tror minsann att jag ska stämma träff med herr Öl också... Det är på tiden, känns som det var länge sen nu! Vi har lite att snacka om...! ;P
Hoppas det blir lite folk ute så det blir nån stämning!!!
Ååååå... Sverige!!! KOM IGEN NU FÖR FAN!!! Vi vill ju till VM!!! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0