Det blev seger!!! =D

ÄNTLIGEN!!! =D
Fyy faan va det är skönt att vinna!!! Hade nästan glömt bort hur det känns!!!
Åh, tänk om vi kunde hålla i hela vägen ut nu... 3 matcher kvar... Då kan vi gå med högt huvud tycker jag!!!
Det är minsann inga lätta matcher heller, det gäller att vi är på tå och är med hela tiden... Finns inte en chans till vila nånstans!
Det här ska firas!!! Med pannkaka den här gången, ingen segerbankett tyvärr... =(
Men det får väl gå ändå, det är ju ändå måndag och jobb imorron... ;)

Har tvättat idag också...
Det börjar faktiskt likna ett hem här nu igen, det tog typ hela sommarn att få nån ordning så nu kan jag ta emot besökare utan att behöva skämmas...! ;P
Nya fräscha, strukna sängkläder tills jag ska sova också... Det är grejer det! Blir såna där sköna som finns på hotell så om nån är sugen på en hotellnatt så går det att få en liknande här hos mig billigt... ;)

Nu ska jag avnjuta mina pannkakor framför tv:n...
Premiär på Ensam mamma söker i alla fall och sen får vi se... =)
På återhörande...


Mohed-Ljusne 4-1!!! Kung, Kung, Kung!!! =D
Låg en lapp i omklädningsrummet med den texten... Såå skönt!!!




Kommentarer
Holm

Kommer inte in på Facebook så jag svarar här istället...

Känns så j..la gött Ullisen! Tack för att du köper min coachning! Och som du & jag tidigt konstaterade så får vi ingenting gratis den här säsongen.

Känner jag mig själv rätt så blir det svårt att somna ikväll/inatt, men det är det värt! :)

2009-09-06 @ 21:15:52
Jansson

Kung kung kuuung! =D

2009-09-07 @ 17:52:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0