Helsåld...

Ja, det är precis vad jag är på True Blood...
Jag får liksom inte nog!!! Som jag sagt förr är det egentligen skitdåligt, men jag sitter som förtrollad framför tv:n...
Och BILL COMPTON... Gaaaah!!! Jag vet vad det är... Som gör att han får mig att nästan sluta andas...
Han är lik nån... Kanske inte lik, men påminner väldigt mycket om...
Nån som jag har jävligt svårt att släppa tankarna på...
Inte undra på att han helt plötsligt dykt upp i huvet...
Det är Bill som är skyldig till oredan! Men det gör inget...
Jag tänker fortsätta titta på True Blood och jag tänker fortsätta bry mig också, så det så! ;)

Go'natt!!!






Kommentarer
Caroline

Jaså? Haha :) ladda ner resten med om du inte hört dom, braa skit! :D



må ju säga att jag är avundsjuk, skulle mer än gärna slippa de här vädret! Haha ja, fotbollsavslutningen får muntra upp mig helt enkelt :P kraam!

2009-09-25 @ 11:19:18
URL: http://carolinerosen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0