God morgon!

Även om solen inte skiner idag så är det en skön morgon!
Det är grått, regnet hänger i luften men det hindrade inte mig från att vakna före klockan och ta min dagliga promenad... Dessutom slängde jag in en maskin tvätt innan jag gick! :) Och lagom till jag kom hem tillbaka så va ju den klar och jag kunde slänga in en till! Jag har alltså tvättat två maskiner nu på morron plus att jag slängde in en tredje innan jag åkte till jobbet! :) Det känns så skönt! Då är det inte mycket kvar till kvällen!

Promenaderna är ju som balsam för själen! De rensar hjärnan från allt som ligger där och snurrar. Med lite musik i öronen också så är en promenad nästan detsamma som en terapisession, gratis dessutom!
Inte för att jag går omkring och mår dåligt, det ska ni inte tro! Det är snarare tvärtom, jag mår hur bra som helst! Även om jag vet att det finns människor därute som vill försöka ändra på det, men se det går inte! Jag är stark och säker i mig själv och jag vet var jag står! Tänker inte ändra på mig det minsta!
Och ni som känner mig vet att jag är lugn och har en ängels tålamod, därför stressar jag inte upp mig i onödan! Jag lägger inte ner min energi på sånt som jag inte har nånting tillbaka utav, finns så mycket annat som vill ha min uppmärksamhet och jag väljer att lägga min energi där istället!
Livet är för kort för att slösas bort på onödiga saker, tänk på det!

Musik va det ja... Den här går för runt både hemma och på mina promenader... Får lixom aldrig nog!!!



If it's worth having it's worth fighting for...

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0