Go'kväll!

Har tvättat klart! Fan, va d va skönt å ha d mesta gjort medan jag va på jobbet! Ska jag nog fortsätta med! :)
Har varit på fotbollsträning ikväll... Gjorde löptestet som de andra gjorde för 1v sen... Gick bra tycker jag! Jag är nöjd! Faktum är att det känns verkligen i kroppen att den vilat från alkohol i ett par veckor... Trodde inte det, men det är fanimej så! Nästan så jag känner att det är värt att fortsätta det här vita livet ett tag framöver...

Ska snart göra kväller här, har lite packning att slutföra först...
Tar d sista imöre som vanligt, kan ju inte förstöra ett vinnande koncept! :)
Bilen beräknas gå mot Sälen omkring 8-tiden imöre, har ju min morronpromis å gröt att fixa först!
Så om det är nån som har lust att hänga mä så vet ni var jag finns!!!

Får lov att önska en trevlig Valborg!



Å jag ler... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0