Uppdatering...

Nya livet funkar skitbra!!!
Inledde 3e veckan igår och jag har promenerat före jobbet alla dagar utom 2 förra veckan då jag va i Stockholm på jobb... Det ger faktiskt resultat på vågen också, skitkul verkligen!!! -2,5 kg på 2v... Jag är dessutom pigg fortfarande, vaknar före klockan nästan varje dag och senast 06:15 är jag på väg...
Det är rätt intressant att va ute den där tiden för man ser staden vakna... :) Före halv 7 händer nästan ingenting, men sen börjar Söderhamnarna röra på sig minsann! Det är lite som i leken Maffioso, jag är sheriffen som kollar läget och ser staden vakna. Förhoppningsvis har inte Maffioso varit i farten under natten och dödat någon, så att doktorn måstat gjort en utryckning för att hela den mördade... ;) Haha! Rolig lek, brukar bli heta diskussioner i bussen till och från våra bortamatcher... Jag brukar aldrig va med å leka, för jag är ju rädd å göra bort mig... Är skitdålig på att tänka taktiskt... Men i min egen lek vågar jag vara med, för då är det bara jag som deltar... De andra vet inte ens att de är med!! :)
Ibland ser man lite kändisar åxå, även om inte alla ser mig så är det ändå alltid lika trevligt! Idag var en RIKTIGT BRA dag!!! :)
Samtidigt måste jag be om ursäkt till alla som jag själv inte ser... :/ Jag är såå jäkla fokuserad, å det är väl bra på sitt sätt...! :)

Har blitt en match till också... Spelade med vårt tjejgäng från Mohed i helgen, de va med i Seriestartscupen i Bergvik och tappade lite spelare till söndan så vi va 5 från damlaget som fick hoppa in... Tyvärr blev det förlust mot Wallvik i kvartsfinalen, men vi gjorde ändå en kanonmatch! Framtiden i Mohed ser ljus ut, jag kan lägga av med gott samvete... ;)

Stockholmsresan va jättebra på många sätt! Det känns riktigt bra, fast jag tvekat och velat fram och tillbaka så känns det ändå helt ok så nu kör vi!!! :)
 Har fått lite insikt i hur mina nya arbetsuppgifter kommer att se ut, det är grymt bra att byta miljö emellanåt, skönt att komma hem sen... Jag hann med ett besök i Nykvarn, vilket va helt underbart!!! ♥ Shit, va jag saknar er!!! Särskilt nu...

Kväller på Repslagargatan nu... Ska upp med dubbeltuppen imorron igen, se staden vakna... Om jag lovar att hålla koll på er jag möter så kan väl ni också lova att hålla lite koll... ;) Ni kan ju köra på mig annars!!!


Genomskinligt...



Can you meet me halfway, right at the borderline that's where I'm gonna wait for you...
Jag gillar denna låten...!!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0