1 december...

Nedräkningen har börjat! :)
Tyvärr har jag ingen julkalender... Jag vet, det är för dåligt!
Missade tv-kalendern imorse åxå, orkar inte kliva upp nuförtiden! Är toktrött... :(

Gruvar mig för helgen... Hoppas verkligen att tågen går som de ska, annars blire jävligt jobbigt!
Ska till Skövde i jobbet... Och det inkluderas ett besök hos Falbygdens Ost i Falköping på lördag, det ska däremot bli otroligt intressant! Stora pengapungen ska mä åxå så jag kan köpa på mig lite godsaker!! :)

Har vart på fotbollsträning ikväll... Inte pepp på d heller riktigt, men d är ju roligt bara jag kommer iväg! Jag vet ju det, ändå äre såå svårt å komma iväg... Kanske äre dags å lägga skorna på hyllan ändå...? Pappa säger att jag kommer ångra mig om jag gört, så jag känner väl efter lite till... :P Inomhussäsongen är ju grymt kul! Å fystränarns inslag är inte dumma de heller, så jag lägger nog inga skor på hyllan än... ;)

Vetnte va som är fel... Men jag har sjukt ont i käften... Som en blåsa lr nåt i kinden, känns nästan som jag skulle va bedövad i hela sidan men d gör ont!! Den har inte tagit riktit! :) Kan knappt skratta, gapa lr äta... Iofs äre väl bra att jag inte kan äta, vore väl själva fan om jag inte skulle tappa nåt gram då... Men magen kurrar ju så jag tvingar i mig maten ändå... Hoppas verkligen det är bättre imöre, annars blir jag galen tror jag!

Time to say goodnight här på Repslagar'n...
Vi hörs imöre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0