13 december...

Luciadagen och dags för lite uppdatering eller va säger ni?! :)

Sparka igång måndan och ny vecka mä tomtegröt och luciafirande på tv imorse... Mysigt!
Jag skulle jättegärna velat se Agnes som lucia imorse...! ♥ Liite för långt att åka, vilket är såå synd...
Visst sur som ättika till en början, "ne mamma inte lucia", å ingen krona men gärna linnet på hela dan! Dock hade det ändrat sig under dan och kronan va visst på ikväll här... :) Såg ett par bilder och det är som att backa tiden sisådär en 30 år... Hon är såå sjukt lik Madde när hon va liten! Nästan otäckt...

Gjorde 2 dar i Stockholm i slutet av förra veckan... Gjorde stan på torsdagkväll, gick omkring precis där självmordsbombaren traskade runt i lördags... :/ OTÄCKT!!! Tur man inte vet vad man möter...
Tillbringade ett par timmar på Pizza Hut i min ensamhet... Inte dumt det inte! Missar ju den obligatoriska "dagen-efter-julfesten-PizzaHut" denna veckan, eftersom jag ska på möte på fredag... Dock blev d ingen kanna med öl till mig själv...
Hem tidigt på fredan vare ju tänkt, tåget skulle gå 14:30 å vi va klara i skaplig tid så jag var på Centralen strax före 13:30... Såg då att tåget hemåt som skulle gå 13:30 var ersatt med buss och blev genast orolig för mitt eget tåg en timme senare... När det sen kommer upp på tavlan så står att tåget är INSTÄLLT...! :(
Vad betyder då det? Att jag skulle få kuska i buss lr vad?! Ringde mamma å halvgrina, fråga om hon kunde hämta mig i Gävle lr nåt om jag skulle ta mig dit... Skulle för f-n på bandy!!! Va ju lite halvbråttom...
Hon kolla på nätet å såg att jag skulle ta kontakt med SJ för ombokning... FAN!!! Om jag vetat det har jag ju sprungit och hoppat på bussen innan...! Nu fick jag vänta i 2h på nästa tåg... Tur de har öl på Centralen! :)
När jag tillslut fick åka hem så ska ni inte tro d va slut på krånglet... Närå, ett rälsbrott ca 10 min från Söderhamn gjorde att vi blev stående i 35-40min... :( Tur de har öl på tåget! :)
Jag hann till bandyn strax före halvtid... Fan vi hade ju Oboy å Minttu på gång!!! Skitmatch och förlust...
Vidare till krogen sen... Jävlar va trevligt!!! Många kända fejs... Endel fick veta ett å annat om jag säger så...! ;)
Andra va som plåster å en tredje är en överraskningarnas man... Kära värld! Vetnte va jag ska säga snart!

Lördag förmiddag gick bilen mot Sandra och Sundsvall!!!
Vilka härliga tjejer!!! ♥
Har lätt förlängt livet mä 10år de här dagarna, så mycke surr å så mycke glada härliga skratt!!!
TUSEN TACK!!!
Fanns ju idioter däruppe åxå, inte blir jag särskilt förvånad egentligen men ändå... Julgranar å strandväskor går fetbort!!! :D
Som Eva konstaterade idag; här i stan vet man vilka idioterna är, d gör man inte på andra ställen när man kommer dit som ny...

Är sopslut efter helgen, behöver sömn - jättemycket sömn!!!
Känns nästan som att det är sjukdom på gång... Hoppas inte!
Handlöst å raklång i soffan nu! Tack å adjö!!



Kommentarer
Sandra

Men tack själv bästa ullis :) <3.. hahah ja julgranar och strandväskor fetbort ;)

2010-12-14 @ 17:36:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0