15 december...

Å det rullar på, snabbt som bara den nu... Lite drygt en vecka kvar till jul... Undrar just om det blir nån riktig jul hos Ullis...? Måste fixa en skinka iaf, det är då ett som är lika självklart som att Dolly Parton sover på rygg! :)
Skinkmacka mä senap å äppelmos ihop mä julmust är ju som en dröm!!

Kallt ute åxå! Nästan så att luftrören fryser ihop när man kommer ut... Snudd på gränsen för va man tål, men lite läckert äre allt! :)

Fotbollsträning ikväll, förjävla roligt äre! Formen är väl kanske inte den bästa, men den kommer det vågar jag lova! :P
Med mera risgrynsgröt å kanelknäcke som ger spring i benen så löser sig nog d här åxå! ;)

Ska inte jag åka till Stockholm imorron igen då? Joorå... Rätt less nu om jag ska va helt ärlig! Men så länge tågen går som de ska så äre ändå rätt lugnt, men jävlas det lika som förra veckan då bryter jag ihop helt tror jag... Då tar jag en hyrbil den här gången!!
Bara nöje imorron iofs då det är dags för julfest, men ett möte på fredag som kräver att jag har huvet på skaft... Jag vet att jag fixar't å att jag kommer va nöjd å glad efteråt, men d är gruvsamt innan...

Nu äre dags att börja tänka på refrängen här... På tok för många sena kvällar har det blivit, jag som är så trött ändå... Måste bli bättre på att ta hand om mig själv! Far rätt illa med mig själv just nu, ska skärpa mig!
Får bli mitt nyårslöfte!!!



Hörde ett rykte...
Jag undrar om det är sant...??
På ett sätt vill jag inte att det ska va sant, men det vore ju bra för dig...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0