19 december...

Söndag... Sovmorron... Snöväder... Soffan... Skidor...
Vad vore livet utan Vinterstudion??! :)
Hela dan igår... Det var störtlopp, skidskytte, 15 km damer å 30 km herrar... Ni kan tro jag har träningsvärk idag!!! :P
Å nu börjar det om! Dessutom ska jag hinna få in en träningsmatch i fotboll i eftermiddag åxå! :)

Tågkaos i veckan igen...
Började redan vid nedresan till Stockholm i torsdags, jobbade ju lite innan jag skulle åka och det blev mindre jobb än vad jag tänkt för jag kollade hos SJ och såg att mitt tåg va inställt!! Blev bara att boka om å ta det tidigare tåget!
Julfesten va supertrevlig! Kom isäng rätt sent, men jag va rätt pigg på mitt möte i fredags ändå. Och precis som jag trodde så gick det ju bra!
Fick ett besök där från ett par mycket trevliga killar från ett förvaltningsbolag... Ska nog se till att en av dem får ta hand om lite av mitt kapital...! ;)
Tåget hem sen vare ju samma visa som förra veckan, inställt! :(
Fick ta det senare tåget igen och som grädde på moset va det tåget en halvtimma försenat redan från start... Alltså detta är nästan på gränsen för vad man tål!!!
Nästa år ska jag inte lämna kommungränsen med tåg en enda gång!!!
Blev ju försenad till bandyn igen, å med facit i hand hare varit lika bra att skita i den! Har lagt mina sista 120kr till dem nu! Om de inte tränar bättre så de orkar mä 90min istället för bara 60! Funderar på att erbjuda dem att va mä på vår fysträning mä GH! Kanske skulle va nåt d! :)

Tittade till krogen i fredags åxå... :)
Va ju trevligt den här gången med! Man kan ju aldrig få nog av komplimanger, eller hur?! ;)

Träningsmatch mot Team Hudik i eftermiddag... Ska bli skoj!
Hoppas de kommer bara, så det inte är trafikkaos efter E4an...
Har laddat mä risgrynsgröt iaf! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0