2 december...

Å idag tänder jag ljus för min lilla mormor som skulle fyllt 88 år idag om hon fortfarande varit i livet... ♥
Men istället så har det gått mer än 6 år sen hon lämnade oss... Tror ändå hon är med oss rätt ofta, för jag tänker väldigt mycket på henne å d tror jag att jag gör för att hon gör sig påmind på ett eller annat sätt... Nu i vintertid till exempel när jag har mössan på mig långt efter att jag kommit in... Så gjorde hon JÄMT! :) Sommar som vinter, fast under sommartid vare huckle istället för mössa! Go'hjärtat!!! Saknar henne som tusan, vi har haft så himla mycket kul tillsammans! ♥

När jag kom ut från jobbet ikväll vare så jäkla kallt att det nästan va svårt att andas... Tempen visade på -17!! :O Å d känns att man inte är riktigt van kylan...
Hade bokat pump ikväll... Men jag hoppade över den, för jag behövde packa inför helgens resa till Skövde... Men inte fan har jag packat!! Ändå väldigt skönt att slippa stressa för att hinna träna å sen hem å ta tag i packningen... Vet iaf vad jag ska ha med mig, hinner slänga ner det i väskan imöre...

Kollar Lyxfällan nu... Å jag undrar hur f-n i hela he-te kan man låta det gå så långt???!!! Jag menar, tro att man har 7000 i skulder när man egentligen har 17000... Hur går det till?! :S

Nu sängdax, ska upp före dubbeltuppen imöre! Å jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att tågen går som de ska!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0