20 december...

Om det va snökanon igår, vad ska man då säga idag?!
Shit, när jag kom ut imorse hade jag snö upp till knäna!!! :O
Jag måste erkänna att det faktiskt är nog för mig åxå nu!! Vi har så vi klarar oss!
Men det verkar va nån annan som bestämmer och det bara fortsätter snöa... På ett sätt äre rätt läckert hur det kan vräka ner som det gör...
Såg en grymt bra film igårkväll, The day after tomorrow, en katastroffilm som handlar om hur snö/is-stormar drar fram och förlamar delar av världen... Nu ska vi väl inte tro att det blir riktigt så som i filmen men timingen har väl inte kunnat vara bättre!!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0