21 december...

Det kryper närmare å närmare jul...
Tror inte jag känner varken nån panik eller stress, behöver ju inte bry mig så mycket...
Huvudsaken alla julklapparna är klara! :)
Givetvis äre ju bra om jag har lite mat kanske, för det gillar jag ju!
Vore skönt å ha städat å fint för en stund åxå... Men jag tror jag är på rätt spår!

Har tagit rätt på jättedisken idag, det va så mycket så svetten rann!!!
Tror helt ärligt att den knäckte mig helt å hållet för shit va slut jag blev på träningen!
Iofs så vare rätt tufft mä den där poängjakten åxå, känns som jag såg döden i vitögat för en stund men han blev räddast å stack sin kos! Skönt det iaf! :)
Om jag vetat varifrån den där poängjakten kom, då har jag nog bitit ihop å kört tills jag stupat... ;)
Det är nåt i kroppen som inte står rätt till, jag känner det mer å mer! Eller så äre helt enkelt så att det är åldersrelaterat... :S
Dock avslutades träningen fint då vi fick besök av tomten som delade ut lite julklappar! :)

Bara jag får lite ordning och reda här så kommer nog allt kännas mycket bättre, för det finns väl inget som är mera energikrävande än när man har det rörigt omkring sig...?
Tror man tjänar en hel del på att ha det rent och snyggt där man är faktiskt!

Mamma berätta förresten att hon hört på radion idag att Bollnäs Bandy skulle börja med hushållsnära tjänster! :P Borde kanske våra bandypojkar åxå börja med... Undrar ifall man kan välja vilken spelare man vill isf, som kommer hem och kanske städar å lagar mat...? ;) Ett par hittar ju dessutom själv!! :cool:
Eller så vore det kanske nåt för oss fotbollstjejer för å tjäna in lite extrapengar till laget.. Va säger ni om det??!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0