22 december...

Dan före dan före dopparedan... :)
Å snön fortsätter att fullkomligen VRÄKA ner!!! D är såå läckert!! Så länge man slipper va ute efter vägarna alltså... :)
Jag måste bara få berömma min bil å mina däck! D är en FANTASTISK kombination!!! Vi tuggar oss fram alltid å överallt! Anti-sladd lampan blinkar mest hela tiden, men framåt kommer vi tryggt å säkert!! :)
Jag menar, mina backar här är inte å leka med men vi tar dem utan problem!

Har påbörjat mitt julstäd idag... Skulle göra klart åxå, men som vanligt finns det en miljon andra saker som är mycket roligare som kallar på min uppmärksamhet...
Bland annat Morden i Sandhamn... Just nu funderar jag starkt på att dra ditåt å hångla upp snuten...!!! :P
Shit, vilken heting!!!

Är inte jag ledig imorron då?! :)
Jisses VA HÄRLIGT!!!
Då ska jag göra klart mitt städ! Tillsammans med Ronan å de andra grabbarna som va med ikväll åxå ska jag dammsuga å torka golv, vi hade flytet ett tag å det är verkligen inte mycke kvar! Vi fixar't imöre!
Lön åxå! Den kan inte komma mera lägligt än nu... Några klappar kvar som skall inköpas åsså lite käk, sen så äre bara å vänta på att tomten ska komma!!!
Undrar om han har nåt fint till mig...? Har ju varit väldigt snäll iår så jag måste få många, dyra paket! :D

Det här gänget va med mig en stund ikväll åxå...
Banne mig den bästa jullåten genom tiderna, trots att den har en massa år på nacken så framkallar den fortfarande rysningar av välbehag över hela kroppen!!!


Kommentarer
Frida

Åh, vad fin du är!! :) God jul på dig själv, jag hoppas vi syns ute den 25e! :D

2010-12-22 @ 23:35:33
URL: http://thefworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0