27 december...

Å vips så va julen å några dagars ledighet över å jag är tebax på brottsplatsen...
Önskar att jag vore ledig! Jag är slut som artist! Det kostar verkligen att ligga på topp, så jag ska strax stiga ner från tronen... Lämna över till nån annan ett tag, går ju inte å va bäst jämt! ;)

Har haft en supermysig jul tillsammans med mor & far! ♥
Saknade naturligtvis Nykvarnarna, men det ska vi snart ta igen! Mer än en vecka ska vi kampera ihop!! Längtas som bara den! ♥

Juldan=utgång å fäst... Vi provade Bollnäs iår! :)
En viss baktanke fanns, men magkänslan hade inte riktigt sagt nåt heller... Vi hade trevligt i alla fall! Man har ju inte roligare än man gör sig å äre nåt vi är bra på så äre då å bjuda på oss själva! :D

Igår vare inte alls lika roligt...
Sopslut.com skulle man kunna sammanfatta dagen och jag känner av sviterna fortfarande...
Det är fan inte värt det, att må såhär i flera dagar för några timmars sköj... Får allt lov att tänka om där!

Bara två dagar kvar att pina sig upp på nu... SEN ÄRE LÅÅÅÅNGLEDIGT!!! :)
Hoppas att det inte blir så jäkla kallt så det går att vistas utomhus för det ska åkas skidor å annat kul! 
SÄLEN är destinationen!! Jippiiiii!!! :D

Jag måste bara få säga en sak... Det gäller svängdörrar eller kappvändare som de åxå kallas...
HÅLL KÄFTEN! Det är ju inte så som ni säger från början! Men gnällas ska det! Endera så köper man situationen och håller tyst, eller så om man verkligen tycker att det är illa stå fast vid det då! Som det är nu så gnälls och tycks det en hel massa innan och sen visar sig allt vara sååå himla bra!!! Äkta lr oäkta??! Jag vet inte, men har genomskådat detta för längesen... Å kom inte till mig och gnäll mera, jag vill inte höra!
Tack för ordet, back to work! Hörs!


Kommentarer
Madde

Japp snart äre slut på friden för er där uppe vi ska spela piano åka bläpplapp.... ja det finns nog mera men som du sa vi hopppas på bra väder så vi kan va ute=) vi ses snart på en plats nära dej ha ha ha ha kraaaaaam <3<3<3<3<3

2010-12-28 @ 10:07:29
Ullis

Sv: Ajjemän! Ska bli pianoexpert ja, undrar vem som kommer ha roligast...?! ;P

Kraaaaaam!!! <3 <3 <3

2010-12-28 @ 10:45:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0