28 december...

3 dagar till kvar på detta år... Säg mig var tusan 2010 tog vägen...???!!!
Undrar just va 2011 har att bjuda på, ge mig en spåkula så jag får se...! :)
2010 har ju varit rätt händelserikt får jag väl ändå lov att säga!
Har varit rätt mycke fart & fläkt, väldigt lite vila... 2011 ska bli vilans år för min del! :D
(Undrar just hur länge d håller, ni vet att jag sällan stänger dörrar helt...)

Blev lite sent igår... D va ju jag å Kapten Jack Sparrow som va den vinnande kombinationen igårkväll och han gick inte förrän vid halv 1 så jag är rätt trött idag...
Dock har jag försökt komma igång med hjälp av risgrynsgröt och kanelknäcke, också en vinnande kombination! :)
Undrar om herrn kommer förbi ikväll åxå...?! ;)

Ska bränna lite julmat idag...
Har bokat in mig på 1h pump direkt efter jobbet, å den här gången är kläderna mä! :D
Efter den så äre 2h fotbollsträning på schemat!!! Rivstart är ordet!

Nu äre bara 1 dag kvar att stå ut åxå innan det blir ledigt!
Det går framåt!
Häpp!


Kommentarer
LInda F

Ullis lugn 2011..........Den tror inte jag på ;-) Hoppas allt är bra med dig.GOTT NYTT ÅR!!Kram <3

2010-12-28 @ 20:28:05
Ullis

Vi får väl se...;) Bara bra med mig å jag hoppas d är d mä er åxå! Antar ni tycker d är skönt å va hemma igen...?:S Ni har haft d toppen kan jag tro! :)

GOTT NYTT ÅR på er mä! Kraam!

2010-12-28 @ 22:44:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0