29 december...

1 månad...

Sista dan på jobbet före ledigheten!
Vet att jag tjatar, men d ska bli såå grymt skönt!!! :)
Ligger bra till dessutom, jag kommer fixa allt utan övertid idag! Grym jag är! :thumbup:
Annars brukar det alltid krångla och jag får stanna kvar...

Känner av lite träningsvärk idag får jag lov att säga... Konstigt vore d väl annars efter 3-timmarspasset igår!! :)
Ska kännas å!! På't igen ikväll med lite fotboll!
Blir kalas efteråt, ser fram emot lite gödda! :)
Jag menar såhär strax efter jul har man just inte tryckt i sig nåt sånt... :P

Å visst dök han väl upp igår åxå, Kaptenen... ;) Å hans farsa va cool! Jag gilla han! :)

Har kollat OS-krönikan... Och jag har gråtit! Shit, va medaljer vi fick! Men va fort man glömmer... Jag kommer inte ihåg att vi fick så många guld!!!
Vilka fantastiska idrottsmänniskor! Vilken glädje!
Kan inte annat än känna stolthet! Skulle åxå vilja va sådär bra... 
Å d är jag... På mitt eget lilla sätt! ;)


Kommentarer
AnnSo

Klart att du är =) Gott Nytt År och ha det nu så trevligt i fjällen



Kramen

2010-12-30 @ 15:58:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0