30 december...

ÄNTE JA LEDIG IDA JA???!!! :D 
Vilket betyder att jag har jobbat min sista dag för 2010...
Fan, va skönt! Åsså en veckas semester på det... Kan det månne bli bättre?!

Har precis ätit frukost...
Tvättar...
Har diskat...
Ska slå in lite julklappar som är kvar, till gänget som kommer hem idag!!!
Dammsugarn ska få stå till tjänst...
Lite ärenden på stan ska avverkas...
Nästan så det är jobbigare att va ledig än att jobba! :)

Mitt horoskop för idag; 
Kärleken, lite ledighet, trevligt umgänge med familjen och sportaktiviteter står i fokus. Ha kul!
Hur kan de veta??!! ;)
Jag räknar med att detta gäller för lite drygt en vecka framöver... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0