6 december...

Å jag är hemma tillbaka! Gissa om det är skönt! :)
Tågresorna gick helt enligt tidtabell igår å d va guld värt!
Jag va så glad å nöjd över att va hemma så jag blev tvungen att fira med Falcon ihop mä lite rostbiff, potatissallad, bröd och finost från Falbygdens... :P
Fäst alltså trots att d va sönda!
Bäst av allt va att när jag fick tillbaka bilen följde en matlåda till dagens lunch... ♥ Jag har det förjävla bra, bara ä så dä!! :D
Sömnproblem som vanligt... Fattar inte va d är för fel?! Somnar som ett barn i soffan, men så fort jag lägger mig i sängen äre kört! Måste köpa ny säng alltså... Uppenbarligen äre den d är fel på!

Å ikväll hörrni... Har jag varit i Bergvik å åkt skidor!!! WOHOOOOO!!! Fan, va kul det är!! :thumbup:
TACK bästa Malin och Elin för härligt sällskap!!! ♥
I själva ruset så va jag inte riktigt nöjd så jag drog iväg på en liten löprunda när jag kom hem... Lite drygt en kvart och nästan 2,8 km... Ni kan tro jag är nöjd å mår som en prinsessa nu! :)

Frissan te möran... :)
Funderar lite över färg å frisyr... Skulle vilja ha nåt eget...
Är lite inne på koppar iaf, jag tycker d är skitsnyggt! Å jag trivs i rött! (Då kan man va elak åxå utan att d gör nåt, för rödhåriga har ju ett rykte om sig att va elaka...!) :P
Men själva frisyren... Nåt eget som sagt... Som inte är likt nån annans... Behöver ändå längderna kvar över vintern, för annars ser man ju ännu värre ut i mössa! :D

Den här färgen gillar jag skarpt! Men hårsvallet kommer jag ALDRIG få ihop, även om jag skulle spara resten av mitt liv! :)





Kommentarer
hella

ja men jag har ju rött hår..trivs skit bra med det..men inte är väl ja så elak för det :)

2010-12-07 @ 07:48:32
Ullis

Sv: D är förjävla snyggt mä rött, de allra flesta nyanser åxå! Jag är ju röd nu mä, fast åt mahognyhållet... Men jag vill ha riktigt sådär eldigt rött!! Jag gillar d! :D

Näh, d tycker jag inte att du är. Men man kan ju passa på när man är rödhårig eftersom folk ändå tror att man är elak då! ;P

2010-12-07 @ 08:34:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0