7 december...

Veckans rövhölsdag är så gott som över... Fan, va skönt! Nu äre bara resten kvar fram till helgen! Som jag längtar efter den!!! :) Bandyfredag först å sen en lördag i Sundsvall med favoritbrudarna!!! ♥ Ska bli såå jäkla kul!!! Men först så har jag ett par dagar i Stockholm innan det blir helg! Jag gruvar mig lite... Vet att det går bra bara jag kommer iväg, men ändå... Det är ju så skönt å va hemma!

På tal om bandy så hade jag ju tänkt åka till Byn imöre för å se Broberg ta hem två pinnar till... Har ännu inte sett en match i den där bandykyrkan, men d blir inte nu heller för jag tränar fotboll istället!
Vi har ju klart med ny tränare, ÄNTLIGEN!!! Inte vem som helst heller... Ett mycket välbekant och omtyckt ansikte dök upp där idag... Och jag bara ÄLSKAR'T!!! :)
Känner mig rätt mör efter kvällens omgång... Hann ju inte äta innan idag... Blev länge hos frissan, för vi hade så himla mycke å prata om...! Kul å träffa er idag!!! :) Å vi kanske syns igen imöre Annie...?! ;)
Håret blev skitbra! Å lite nytt... En favorit i repris med lite ändring... :)
Till våren, när mössäsongen är över, då ska d bli en rejäl förändring! Å inte bara håret heller!

Känner av skidåkningen från igår lite, men d stoppar inte mig från att köra flera gånger...! Axlar, armar och rygg är lite smått möra... Å nu fick ju benen sig en ny, rejäl omgång ikväll så det kommer säkerligen kännas av imöre! :)


Tycker den här bruden går från klarhet till klarhet!!
Jag har alltid gillat henne, men hon har i Så mycket bättre hela tiden visat hur grym hon är!! :)
D här ger mig tuppskinn!!! OTROLIGT BRA!!!



Kommentarer
hella

Hur blev håret då??

2010-12-07 @ 22:47:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0