G O D J U L ! ! !

Så är den efterlängtade julaftonen äntligen här! :) Och banne mig, ser jag inte att det snöar?!
Inte klokt hur människor håller på sliter ut sig för en enda dag... Frågan är om det är värt all möda och besvär...? Men det är ju mysigt!

Mamman och jag gjorde Bollnäs igår för de sista julklappsinköpen...
Blev mållös där för ett slag... Inte på grund av en bra sak, snarare nåt otäckt!
Ett ansikte från förr som dök upp å jag undrar varför gränsvakten mellan kommunerna släppte in otyget?!
Hua!! Hoppas verkligen jag aldrig mer behöver se detta fejs!!

Som ni vet så jobbar jag ju bäst under press, därför ska jag slå in lite julklappar nu! :)
Så jag vill önska er en riktigt God Jul! Njut av dagen nu, i allra bästa sällskap med nära & kära! Med massor av god mat och härliga klappar!!! Ta hand om varann!!! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0