Måndakväll...

Har köpt några fler julklappar idag...
Endel är beställda åxå... :)
Saknas nån enstaka nu bara, sen är jag faktiskt klar!!! Tro d eller ej! :D

Fick ett ryck när jag kom hem å börja röja i garderoben...
Shit, va tomt det blev! Skulle bara plocka undan sommarkläder spara de jag använder å skicka iväg de jag inte använt, men jag hittade även massor av höst-/vinterkläder som inte är använda på flera år så de ryker åxå...
Så nu kan jag sälja galgar! :) Skönt att äntligen få det gjort!

Diskberget är kvar dock... Får väl gå lös på d imorron!
Vore ju skönt att verkligen va ledig på torsdag! Inte ha ett skit som hänger över mig... Jag jobbar på't för fullt!! :)
Har bestämt mig för att köpa en färdigkokt skinka iår åxå, har varken tid eller lust att lägga ner nån energi på matlagning... Tråkigt, men det är som det är! Jag har bestämt mig, å när jag väl gör det... Ja, då blire så!

Är skittrött, hade så jävla svårt å somna igår igen... Fattar inte vad jag har för problem?! Såg att det är fullmåne igen, kanske äre den som spökar annars vet jag inte...

Ska göra kväller nu... Kan ju inte jobba ihjäl mig! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0