Snökanon...

De har ju varnat för att det skulle komma in en sån över oss, å man kan väl säga att den är här å ger oss va vi tål! På de här stackars timmarna som bilen stod utanför idrottshallen i Bergvik så hade det lätt kommit 2dm... Hur ska det sluta?! Det är inget vidare att köra bil i, så nu håller jag mig inne resten av den här kvällen!
Blev ingen match, inte så konstigt med tanke på alla problem som varit efter E4 hittills i vinter... Men en rejäl genomkörare ändå, då vi körde internmatch i 3x20min... Mitt lag fick stryk tyvärr, men d skiter man väl i nu! :)
Kändes rätt bra med lite hembakad pizza som belöning, nu kan jag sova gott!

Skulle vilja vakna upp en dag å vara Marit Björgen...
Shit vilken tjej!!! :thumbup:
Snygg, vältränad å grym på skidor!!! Vore väl fan om det inte skulle passa då! ;)
Jag ska ta upp det här med skidåkning på allvar nu under ledigheten! Då får hon allt passa sig den lilla norskan!
Å inte bara hon heller för den delen, för då kommer jag dyka upp i ett skidspår nära dig! ;)
Synd att det inte blev redan idag, hade kunnat betala dyrt för att se minen när jag dök upp där för att hämta nummerlappen...

Sista rycket till veckan nu... Har ju några julklappar kvar att införskaffa, även om jag för en gångs skull är en bra bit på väg!
Kan inte påstå att julkänslan riktigt infunnit sig... Men den kommer kanske! Hoppas jag iaf!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0