En bro, ett berg, en gul/svart färg...

De räckte inte riktigt till idag Brobergspojkarna... =(
Det började så jäkla bra, det har kunnat varit hemmaledning med 3-0 efter 5 minuter om marginalerna varit på de gul/svarta pojkarnas sida... Men nu ville ödet annat, det blev förlust... 2-6 tror jag det hann bli innan domaren blåste av matchen...
Bara att ladda om inför ny batalj på söndag!!! Kan det månne vara mig det beror på?! Det går ju bra när jag inte är där... =/
Jag håller mig ifrån Hällåsen på söndag då, surt med tanke på att det är gratis entré och allt... ;)

Lite lessen och deppig var jag allt när jag kom hem, men som tur var så var ju mina favoriter Donkeyboy med på Skavlan... Och naturligtvis så framförde de den bästa låten jag vet just nu... Ambitions... ÅÅÅH, SÅÅ GRYMT BRA!!! Jag bara älskar den där låten!!! Det går inte att vara lessen länge efter att ha hört och sett den, jag kan inte sluta sjunga och dansa till den!!!
Ni får den här...



Själv ska jag gå och lägga mig och ladda för cup, ska upp före tuppen imorron...
Och jag ska koka gröt - Havregrynsgröt, som jag inte ens gillar... Men jag ska ge den ett ärligt försök!!!



Är Du i Sibirien på riktigt??!! Såg dig inte på bandyn... Du brukar ju vara där...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0