Gröt, svett och klistervalla...

En dokumentär som Svenska landslaget i längdskidor... Jag har precis sett den på SVTPlay, missade den igår så jag tog igen det idag... =)
Grymt bra!!! Vilka människor!!! Om man hade ett uns av deras inställning så skulle man komma jävligt långt!!! De är verkligen fantastiska! Anders Södergren är underbar, han har alltid ett leende på läpparna!!!
Se dokumentären om ni inte redan gjort det, den finns på SVTPlay till den 3 mars...
http://svtplay.se/v/1865311/dokumentarfilm/grot__svett_och_klistervalla?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1865311/sb,p115254,1,f,-1

Har ikväll tillbringat nästan 3 timmar med tjejerna och tränarna i laget i relaxen på Hällåsen... Hur jäsigt som helst!! Ångbastu, bubbelpool och vanlig bastu! Sånt borde man unna sig oftare, lyx om jag får säga det själv och mera sånt åt folket!!! =)

Eftersom jag visste detta och inte spelat nåt i helgen så tog jag mig en rejäl dos träning igår...
1 timme pump... 20 minuter på cykel efteråt, alla löpbanden var upptagna och jag hade ju bestämt mig för löpning... Men efter min cykling så fanns det löpband lediga och därför hoppade jag upp och körde 30 minuter löpning också... =)
Träningsvärk idag?! Frågar ni nu... Jo, jag tackar jag... Det har jag så gissa om den där relaxen satt extra fint...!!!??? =)

Och nu, en god natts sömn!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0