Gul färg, BROBERG!!!

Träningen gick jävligt bra idag! Det känns om möjligt tusen gånger bättre än förra veckans båda träningar sammanslagna...
Nu jävlar tjejer behåller vi den här känslan till helgen och revanscherar oss!!! Vi laddar REDUJÄLT som Sofie skulle sagt så blir det här skitbra!!! =)
Det sved lite att ha träning idag när bandyns elitserie drog igång efter VM-uppehållet...
Ville VÄLDIGT gärna åka till Edsbyn och se matchen mot Broberg, har ju aldrig varit i Byns bandykyrka förr så det har ju varit perfekt att slå två flugor i en smäll liksom...
Men, fotboll är ju hur roligt som helst och jag älskar mitt lag så vad gör man inte?! Man offrar sig för laget helt enkelt! Åker på träning, håller käften och gör det man ska! =) Skiter helt och hållet i att det är bandy... Men under nedvarvningen kom rapporten... BROBERG LEDER MED 6-3!!!! Jihooooo!!! =D
Slutresultatet blev 8-4... Såå jäkla bra!!! På fredag kan INGENTING hålla mig borta från Hällåsen, då ska jag vara där!!! =)




Annars så tycker jag det verkar vara väldigt dålig täckning i Sibirien... Kallt och jävligt dessutom...
Men kärlek värmer hörde jag så jag kanske ska packa ner mig i en kartong och skicka mig dit, precis som den där tjejen i reklamen för medicinen mot halsbränna gör...
Du tycker nog jag är som en halsbränna...??!!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0