Vi är röda, vi är svarta och vi kommer från Mohed...

Tidig morron imorse... Alarmet gick igång nästan en hel timme tidigare än när jag ska till jobbet... =)
Studsade upp ur sängen och gjorde mig iordning för cupspel... Kokade den där havregrynsgröten och se, den gick i!! Utan problem!! =) Och va bra den var, vi vann de två första matcherna! Jag spelade båda... Tredje matchen stod jag på sidan, Västerås stod för motsåndet och var ett nummer för stora för oss... Det skiljer två divisioner mellan oss och DET MÄRKTES!!! De var verkligen bra!
Vi blev tvåa i gruppen och imorron väntas kval till semifinal... Två matcher och de jävlarannamma ska vi vinna!!!
Semi sen och vi ska banne mig till final också!!!

Stannade till på Statoil när vi kom hem... Bara blev tvungen att köpa en skiva... Ni förstår vilken... Just det, Donkeyboy!!! Ska nog köra igenom den ett varv till innan jag lägger mig... =)
Lägga mig ska jag strax göra, kan nog behövas för att ladda batterierna ordentligt inför morrondan!!!




Fick ett knytnävsslag i magen också när jag satt på läktarn där i Bollnäs...
Det kom in en person som vi pratat om i en timme eller så...
Trodde inte jag skulle reagera så, men ack vad jag bedrog mig...!



Kommentarer
Rosa

Lycka till idag :)Gick ju bra igår så nu fixar ni det idag oxå/Kram

2010-02-07 @ 08:08:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0