Har det månne gått för långt?

När man blir upprörd över att Facebook inte funkar som det ska...??!! =)
JAA, DET HAR DET!!! Men jag kan inte hjälpa det, känslan i kroppen är krypande och jag skulle kunna slänga ut datorn!!!
Det är verkligen illa ställt nu!!!

Längtar hem till läsningen också...
Gruvar mig lite för kvällens fotbollsträning, hur ska det gå?! Det var länge sen sist... Mina lagkamrater är 4 träningar före mig... Att jag tappat formen, det vet vi för länge sen... Men finns resten kvar då?!
Den som lever får se!!!


Med smör på, tack... ;P
Det bästa jag vet för tillfället!!!



Kommentarer
Rosa

Fotbollsträningen fixar du ikväll.Snart är du ikapp igen :) Kram påre

2010-01-26 @ 15:07:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0