Rockklassiker...

Finns ju en radiokanal som heter så vet ni... Vi har den inte här uppe på vanlig radio, men det finns ju webbradio och jag fick tipset från min "gamla" bästis Erika... Så ikväll har jag testat den och precis som jag trodde så dyker ju en hel massa gamla minnen upp! =) Har hört både Scorpions, Bon Jovi, Van Halen och favoriten Whitesnake... Tänk att David Coverdales röst får mig fortfarande att rysa!!! LÄCKERT!! ;P
Så jag har jazzat och sjungit här medan jag snott ihop lite klyftpotatis och fläskfilégryta... Kanalen kommer snart tystna då jag istället slår på tvn och ser Let's Dance! Mattias är favoriten, ni förstår själva varför!!! ;P
J A G  Ä L S K A R  F R E D A G K V Ä L L A R ! ! ! !

Det blir tidig kväller för vi har cup i Hudik imorron... Bilen går mot Vågbro 07:30, samling och frukost väntar där 07:45... Jag ska inte spela, men jag kör en bil så jag också får äta frukost!!! Måste ju passa på när tillfälle bjuds, för nån annan frukost just i Vågbro lär det väl aldrig bli... ;D

Annars så har jag varit på Active och sprungit 45 min på löpbandet... Avslutade det hela med en bastu, gissa om det var skönt?! =)

Ha en trevlig fredagskväll!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0