Dagen D...

Nu är den här!!
Söndagen innehållande årets seriepremiär!!! :)
Det börjar kännas i magen... Lite lagom pirrig sådär!
På dagens önskelista står seger och 3 pinnar, skulle ju va gött det direkt från start!!!
Så brudar, nu kör vi!!! Vi går för GULD som käre Holm skulle sagt! :)

Tog en rejäl sovmorron... Vaknade strax efter 11, har varit vaken flera gånger innan men har hela tiden somnat om... Sov i soffan på maten igår åxå i ett par timmar, sen va jag upp kring 2 å lekte taxi... :)
Verkar som att de haft en lyckad kväll, såna där återträffar brukar ju vara det har ju egen erfarenhet...! ;P Hoppas det blir en till i sommar här... Skulle ju va jävligt kul!

Har ätit lunch, hoppade frukosten för det va lixom ingen idé...
Åt rester från gårdagen då jag svängde ihop spenatfettuchine m kyckling/baconsås, å det va hur gott som helst! Jag är en enastående kock!!! Den som får testa min matlagningskonst kan skatta sig lycklig å är fast efter det! :)

Va ju på en spanarresa igår... Den gav inget resultat tyvärr... :( Det hade ju varit läckert om du varit där... Kanske är BB dags...?! :)






Undrar om du vet...?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0