Dan före dan...

Imöre smäller det!
S E R I E P R E M I Ä R ! ! ! :D
Det är nu det är upp till bevis, om vinterträningen gett resultat eller ej...
Sista träningen om ett par timmar, sen äre bara till å ladda!
Vet att endel laddar upp med Lady GaGa i Stockholm, vore inte dumt det men jag kör nog min egen lilla uppladdning... God mat å soffjäs!!! :) Har lovat lite taxitjänst också om det skulle köra ihop sig!

Hade den jäsigaste fredagkvällen sen sist igår ♥... ;)
Hämtade ju Madde vid tåget vid halv 1-tiden, plockade upp kära mor och intog Italiensk Buffé på CFL... Därefter styrde vi bilen mot Hudik för lite shopping och vi hade minst ett par kassar var med oss hem så det var mycket lyckat! :)
Gjorde en sväng här hemma på stan åxå strax innan stängningsdax och sen åkte vi hem till mor & far...
Snacka om fredagsmys! Vi åt varma mackor, drack ett par öl å surrade nästan sönder varann innan Madde och jag tillslut kröp ner i bäddsoffan i våra gamla flickrum som numera är ett å samma rum... Madde somnade av utmattning, hon orkade inte höra mitt tugg så länge... ;) Haha!

Nu ska jag hänga undan alla vinterkläder, orkar inte se dem hänga här längre trots att det fortfarande inte är nån värme i luften...
Ska röja undan disken, kanske plocka fram dammsugaren åxå innan det bär av till träning...
Efter den så lutar det åt en spaningsresa utåt kusten för å kolla läget på den där fotbollsmatchen, måste ta chansen när tillfälle bjuds... ;P

Jamen hörrni, vi hörs då!
Ha en trevlig lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0