En redig jävla fylla...

Det är va jag skulle behöva nu!
Eller lite boxercise... Känner att jag har en hel del aggressioner som ska ut... Om du tyckte jag va en BF förra veckan Sarah, så va det ingenting jämfört med nu! ;)
Vulkanen Ullis är mycket nära ett utbrott å när det kommer, ja då kan den där Isländskan Eyjafjallajökull slänga sig i väggen! För hennes utbrott är ingenting i jämförelse med vad som kommer spruta ut här!!! Så se upp!!! Man vet aldrig när det brinner av!

Stack iväg på fotbollsträning... Den började en halvtimme senare än vanligt och varade tydligen i 2h... Hade jag ingen aning om så det va ju bra att jag drog iväg ändå, bränner ju bra med fett en fotbollsträning på 2h!!! Nåt positivt iaf!!! :)
Surt som fan med matchen på fredag, det är hela den grejen som retar upp mig så in i h-vete...!

Ska nog gå å dra nåt gammalt över mig nu å hoppas att morrondan är bättre än den här...
Ställer klockan som vanligt å tar min promis, hoppas på bättre lycka imöre än idag... Jag som va så laddad!!! :)




Jag har ett litet dilemma...
Ni vet, om man fått smak på nåt... Typ en glass, nån slags godis, en bakelse lr vad som helst... Spelar inte så stor roll vad det är, bara nåt man fått SMAK på...
Åsså försvinner det där goda ur sortimentet plötsligt, så står man där utan... Med en abstinens som inte är av denna värld!! Vad gör man då?! Hur länge orkar man vänta på att det ska komma in i sortimentet igen? Kommer det in i sortimentet igen? Å det finns inget liknande heller som kan ersätta förlusten... :/ Tips emottages tacksamt...!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0