Hem ljuva hem...

Borta bra men hemma bäst...
You name it!
Är hemma tillbaka efter ett par dagar i Stockholm... Åh, det är såå skönt! Har inte gjort nåt sen jag kom hem heller, ätit lite bara å jäst i soffan och det blir mer av den varan! Grey's å True Blood väntar ju! :)

Blev inte mycket till umgänge den här gången i Stockholm heller, jag orkar banne mig inte! Det är slitsamt att vara på resande fot även om man inte tror det!
Hängde med mina kollegor på lite käk efter jobbet igår iaf... De sjunger i en kör med Caroline af Ugglas så jag har träffat på henne också och jag måste erkänna att hon är bra mycke fräschare i verkligheten än på tv! Kanske, kanske, kanske skulle jag kunna gilla henne ändå! :) Men jag säger kanske!!! Haha!
Kören är en såndär "alla kan sjunga kör" så det är typ 1000 pers som är med där!!! Det var nära att jag stannade kvar och lyssnade på dem igår, men jag svek - IGEN och gick till hotellet och la mig i den där härliga sängen istället... :) Jag kommer dock närmare och närmare så nästa gång... Då jädrar!!! ;)

Känner att jag börjar få lite koll på mina arbetsuppgifter iaf... Även om jag inte är helt säker så är jag en bra bit på väg! Det kommer bli fler dagar där nere innan jag vågar köra på egen hand, nästa sväng blir redan om ett par veckor...

Blev en ½-timmes promenad innan tåget igår morse... Imorron ska jag försöka komma iväg i tid så det blir en hel timme... Borde kanske jogga istället för att promenera, för att få upp flåset å förbränningen lite till men min kropp är inte vaken riktigt på morronen så jag får spara den biten till kvällsträningen istället! :)

Nu ska jag slänga mig raklång i soffan!
Tack för idag, slut för idag!






Undrar sa flundra om gädda är en fisk...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0