Kalv på grönbete...

Det blev 1h promis imorse!!! :)
Jag är stolt å jävligt nöjd över det! Dock inget möte som jag trodde, jag va lite för sen ändå... :(
Å ikväll har jag äntligen fått göra årsdebut på fotbollsgräset å banne mig man är ju som en kalv på grönbete... Såå jäkla kul!!! Många på träningen åxå, det märks att det börjar dra ihop sig till allvar... Seriepremiär på söndag juh å det drar igång direkt med ett derby på hemmaplan mot Trönö, det gillar vi!!! :)

Fredag igen imorron...
Shit, va veckorna går fort! Men det är bra...! :)
Finfrämmandet dyker upp med tåget vid halv 1 tiden, jäsigt värre!!! En lunch först å lite shopping på det blir kanoners!!! Ni kan sluta darra å fundera nu, det är lillasyster som kommer hem...! :)
Sen får vi se vad helgen har att erbjuda... Träning lördag eftermiddag igen å möjligen blir det fotbollskik, eventuellt kan det bjudas finfrämmande på lördag åxå som jag bara måste kolla upp!!! ;P

Men nu blire sängen här iaf!
Go'natt!!!






Vart fan är Linus...?! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0