Ledig dag...

Har jag haft idag!! :)
Såå jäkla skönt är det! Men det är minst lika krävande att va hemma som att jobba...
Ställde klockan som vanligt imorse, tog min vanliga promenad fast jag utökade den med en ½-timme...!!! Jisses så skönt det var! Käkade frukost och blev lite trött så jag somnade om en stund... :)
Sen tog städjäveln över ett tag... Malin skulle ju komma hit å göra ett hemmahos-reportage så det bara var ju tvunget att va rent!! När hon sen kom hit så fejade hon ändå lite till... ;)
Har köpt två nya blommor till vardagsrummet idag, ÄNTLIGEN!!! Tack vare Malin! 2 orkidéer blev det som jag så länge tänkt på...

Har suktat efter den där fyllan idag också, men Malin lyckades hålla mig ifrån den... TACK FÖR DET OCKSÅ!!! Nu är det lördag som gäller... ;)

Träffade på en gammal kompis, som jag inte pratat ordentligt med på typ 100 år, på stan... Å jisses så mycket kul vi kom på!! Nästan en hel timmes surrande blev det om dittan å dattan... Mera tid behövs, för än är det inte slut på tokigheterna!! :)
Vi måste nog ta en tacokväll nåt tag!! Lovar att inte äta 3dl gräddfil...! ;P

Soffläge och vampyrdags igen, det är ju onsdag...
3 dagar kvar till lördag... :P



Just ja... Fastnade ju vid YouTube på förmiddan åxå...
Minns ni den här?! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0