Maj...

Äntligen är vårmånaden här!!! Men det är då fanimej ingen vår i luften! :( Visst, solen skiner å fåglarna kvittrar men nån värme är det rakt inte...

Sälen va toppen, tiden går bara på tok för fort... Har njutit av varje sekund i de allra bästas sällskap!!! ♥
Men nästa gång... Då jädrar, åker jag inte ensam! Orättvist juh att ni fick va där mycket längre än mig!
Konstaterade under min bilfärd att det är bra jäsigt att köra omkring i bilen själv ibland... Har man bara bra musik så är det underbart! Som jag ylade å sjöng i nästan 30 mil... Vände ut och in på alla tankar och smidde planer för framtiden... :) Sen om det blir som man har tänkt är väl en annan femma, men det skiter vi i nu! :)

Väskan är uppackad å håller på att packas om...
Det blir Stockholm å jobb i två dagar nu...
Få se om det går att få till nåt umgänge denna gång, brukar va rätt slitsamma pass därnere. Men nån gång borde jag väl palla!! :)

Jag jobbar på med mina morronpromenader! Funkar hur bra som helst! Jag är mycket piggare nu än för en månad sen! Jag gick in på 4e veckan idag och på vågen är det -3kg drygt, vilket känns skitbra!! Jag är peppad att fortsätta, ska bättra mig ännu mer med maten också!
Ikväll har jag pumpat 1h och fortsatte med nästan 1,5h promenad efteråt... :)

Dags att packa det sista nu och slå igen korpgluggarna! Tidig morron väntas!
Go'natt!!!




Panikartat...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0