Så va den gjord...

Premiären...! :)
Det slutade med seger, 2-1!!!
Dock inge speltid för mig... :( Känns lite sådär, man sitter ju på helspänn hela tiden å bara väntar på signalen som säger att det är dags... Men den kom aldrig idag... Bara å bita ihop!
Jag åkte hem iaf å drog på mig löparkläder... Har gjort en runda på drygt 40 min å enligt IForms mätinstrument så va den drygt 7km!!! Stämmer det så är ju formen bra iaf!! Tror inte det där mäter riktigt rätt, men tiden va iaf 42 min å jag gick kanske i 2... :)
Nu kan jag sova gott inatt, jag är toknöjd! Årets första riktiga löprunda!!!
Å seger idag tjejer, det smakar ju fågel som Holm brukar säga! En smakstart på säsongen 2010!!! Nu vässar vi armbågarna ytterligare till fredag då vi ska få åka till Ljusdal!!! ;P Det läskar jag mig på! Nästan så jag skiter i om jag får spela eller ej, huvudsaken jag får åka dit!!! =)

Nu ska Ullis äta lite, måste ju fylla på energidepåerna! Ska ju orka mä en promis imöre åxå! :)
Kortvecka den här veckan, jobbar måndag-tisdag och sen ledig resten!!! Jiiihoooo va skönt!!! :)
Åsså lutar det åt partaj på lördag, det va ju ett tag sen sist! Blir kul d!!!







Det börjar hända saker banne mig!!!
Eller är det falsklarm...?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0