Torsdag...

Och ledigheten fortsätter!!! :)
Hade ställt klockan imorse åxå, men jag stängde av den å sov 1h till istället... :) Skönt å vakna utvilad! Hörde aldrig nåt ifrån dig Rosa... ;)
1½ timmes promenad fick jag ihop imorse, i motvind mestadels!! Å kallt! Nu vill jag ha lite värme så man får upp vårkänslan lite, det har ju grönskat otroligt den senaste veckan... Skitmysigt är det, men som sagt jag saknar lite värme!

Kom hem och gjorde en brakfrukost, som kan liknas vid hotellfrukost nästan! Vet att du skulle gilla den! ;)
En smoothie gjord på banan, jordgubbar och vaniljyoghurt...
Äggröra med rökt skinka & körsbärstomater...
Skärgårdsgrova med Fjällbrynts grevéost, rökt skinka och paprika...
Och KAFFE såklart...
Bildbevis nedan, va sägs?! :)



Ska jag hitta på idag då månne?
Korvstroganoff ska det bli iaf...
Åsså vänta på fotbollsträning ikväll, lite drygt...
Kanske ska göra en insats i panthögen å glashögen å tidningshögen... :D
Tror det löser sig faktiskt! Behöver hämta ut tågbiljetter åxå...
Verka bli en full dag ändå idag! :)
Ha en bra en!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0