1 november...

Inte klokt va tiden går!!!
I valet å kvalet om att åka till Valbo eller ej, beslut i frågan har nyss tagits... Jag skippar det! Blir för sent, jag tränar istället! :)
Förra veckan gick ju otroligt bra;
Måndag; 1,5 timme promenad + 1 timme functional moves
Tisdag; 1 timme pump
Onsdag; 1 timme functional moves + 20 minuter löpband
Torsdag; 1 timme pump
Fredag; vila & fäst
Lördag;
1 timme promenad
Söndag; 1,5 timme lätt fotbollsträning
Har inte exakt koll på vad det gav på vågen men det handlar iaf om minst 1kg mindre, kanske lite till... :)
Önskar att det var mera, men får helt enkelt va glad för det lilla!
Jag inser att det är allt mitt partajjande som sätter käppar i hjulet för vikttapp, ska justera det åxå så kan d bli ordning på d här torpet mä! :)

Functional moves ikväll åxå, jag gillar det! Särskilt nu när man vågar ta i mera!! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0