10-11-12...

Dagens datum alltså... :) Rätt fränt!

Här sitter jag med en tallrik grillad kyckling, purjolök å keso... Riktigt gött!
Den här dan är inte riktigt som jag hade tänkt mig...
Hör här...
Packade träningsväskan imorse, tänkte ta vägen förbi Active när jag åkte från jobbet... Skulle köra på löpbandet före bandyn! Kanske gymma lite... Slutar jobbet, åker till Active, öppnar bakdörren på bilen där väskan brukar stå å upptäcker till min stora förvåning att den inte står där!!
Däremot stod den kvar här hemma såg jag senare när jag kom hem... Gjorde mig aldrig besväret att åka tillbaka å köra det där passet... Tar igen det en annan dag istället!
Åkte å solade en sväng... Skulle växla pengar för jag hade bara 10kr i mynt... Första tjugan gick bra, men den andra vare tji mä! Dessutom vare tji med en av tiorna jag fick för min tjuga så det blev bara 10 min i solariet... Det kanske räcker åxå!
Så mä mitt flyt idag så blire väl stryk för Broberg... Regnet vräker för övrigt ner... :thumbdown:
Å ett ord lr två från nå håll är väl inte alls å räkna mä...

Trevlig helg!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ullis

~ make your own happiness, live & love

RSS 2.0